Post by pensejackjuma on Feb 17, 2022 18:30:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Death Worm™ ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Death Worm™ IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ Death Worm™ 2022 version ▞▞▞
jag gillade det här spelet..men jag gillar inte videoannonser..så jag avinstallerade det
Isme aur nivåer hone chahiye kyonki baar baar thodi na hum uppgift hej komplett karte rahenge åtminstone uppgift ke badle game aage toh bade mujhe saare worms mil chuke hai men sista Wale gör maskar nahi mile ek worm 50 diamanter ka hai aur ek worm season quest wala hai yahi baat mujhe acchi nahi lagi ki sabse takatwar mask humein paise dekar Lena padega., det är därför jag ger det här spelet med 2 🌟 stjärnor 14 januari 2022, 01:22
Det här spelet var bra men nu blev det ett hemskt mobilspel.
Det är en bra tidsdödare men när vissa annonser slutar blir skärmen svart och du måste tvinga stänga spelet bara för att komma in igen.
Lägg till lite nytt maskskinn och lägg till några vapen till masken som laserfyrverkerier
Bra spel, förbi tiden, men xp är för långsamt
Den är bra
Death Worm™ Spillehall uxix
Death Worm™ Arcade oza
Jag ger en stjärna på grund av vad jag har rött om spelet. Jag installerar det fortfarande.
Trevlig !!! 😊
Väldigt gud spel liten data Bra grafik Väldigt bra kontroll Men kan du göra en öppen världsversion Det kommer bli väldigt bra Som disstruktiv mask 🐛 och det kommer poliser
Det är ok än så länge. Inte lika bra som Tasty planet, men mer tillgänglig på grund av uppgraderingarna. Det växer på dig.
Mycket.......enkelt...repetitiv... överlag bra tidpassare.
Blitz blir omöjligt och du måste spela 50 spel för att komma upp i nivå när du klarar nivå 5. Det suger
👍
Sämsta spelet jag någonsin har spelat Just waist of net och dags att ladda ner och spela detta krångliga spel. Jag har bara gett 1 stjärna till detta eftersom det inte finns något alternativ för halvstjärna VÄRSTA SPEL😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Death Worm™ Arkada nvr
👍👍👌
Min barndom är tillbaka
dåligt spel
Det är bäst för endast 2gb ram mobil du har en 4gb eller annars är detta inte bäst för dig när du spelar första gången det är inte tråkigt för dig efter en vecka spelet är väldigt tråkigt för alla spelare plzzz läs och njut
Jate this.. reklampausen är irriterande
Superbh Med
Det är ett trevligt spel men förstärkningarna är inte värda det och det är så svårt att få diamanter och vi måste spela spelet varje dag för att få nya belöningar är helt enkelt orättvist allt det här händer alla Håller du med om
Det är väldigt roligt men väldigt svårt
Så rakt fram och roligt spel! Superlätt att få ner och kläm på, annonser verkar obefintliga och allt är superkul! 10/10 spel
På grund av överflöd av annonser, även när jag väljer att "hoppa över" dem, tar jag bort/tar bort den här appen. Det brukade vara ett väldigt bra spel och är det inte längre...
Mycket bra app.
Mycket bra spel Jag gillar konceptet så jag ger fyra stjärnor även om det är svårt att träffa de stora planen eftersom du inte kan se dem. Jag ändrar min kommentar senare.
det är kul men energisystemet är antiberoende och om du inte gillar annonser stäng bara av ditt internet redigera:försöker redigera filerna för att få mer energi, tänker också ändra appklockan för att bli framtiden sååå energi är det inte den stora
Du bör kunna uppgradera med dina mynt samt hur sättet att uppgradera är inställt till valfri storlek eller hastighet och brännbollsnivå och inte förlora några uppgraderingar
Det här spelet är grymt...jag brukade spela det här för länge sedan och tog bort det, men de har gjort om det och gjort om det BRA. Du kan uppgradera till bättre, galnare maskar och allt. Det finns incitament att spela nu. Jag ger den bara 5 stjärnor eftersom jag inte kan ge den 10.
Death Worm™ Pelihalli tcjx
Det är fantastiskt
Jag ger alla spel som har tvångsannonser detta betyg. Ta inte bort min åsikt. Jag provade spelet det var ganska bra men om du ska tvinga fram annonser än förlåt tycker jag inte att det är värt det.
Dr. Driving Ötmə bhz
du har fullständigt förstört luftattacken. mitt rekord var 24 nu en bra goome jag kan få 4 på grund av tidsgränsen också du kan inte ens dö genom att bli skjuten eftersom tidsgränsen går ut varför varför en tidsgräns är så dum
Det lönar sig att vinna, annonser slår till dig efter varje match, energi är irriterande och kistor som tar 6 timmar att öppna är irriterande och nivåerna är för svåra, om du använder ädelstenar för att återuppliva dör du omedelbart i en orm som slösade bort mina ädelstenar
Jag gav det här spelet en ny chans och det är ännu värre än tidigare. Kan inte mala något eftersom jag inte kan sluta dö och annonserna bombar ut och jag måste starta om spelet och förlora alla framsteg. Detta spel är ett skämt
Det spelet gör mig galen. Jag förstör alla dem vars attack varma🥺🥺🥺🥺🥺. Det här spelet är roligt. Detta spel mer lagt till som du tror vad som saknas och ingen press.
Älskar det wow jag kan inte fatta att de gjorde ett dödsmaskspel och jag såg filmen om det och spelet tar det en 10 av / 10