Post by mistconducentdi on Mar 1, 2022 8:05:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Old Man\u0027s Journey ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Old Man\u0027s Journey IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator mynt ▞▞▞
▞▞▞ Old Man\u0027s Journey 2022 version ▞▞▞
Jag har inte spelat länge, kanske 40 minuter, men jag har redan sett min beskärda del av grafiska fel och även upplevt en oändlig loop när jag försöker använda kameran i spelet. Skärmen fortsatte att blinka och menyn fortsatte att falla ner och det skulle bara upprepas tills jag stänger spelet. Om det förbättras att jag kommer att ändra min poäng just nu, är det en bugg som kraschar i spelet.
behöver fler tatorelals
Sorglig historia med lyckligt slut.
Roligt spel, jag gillar pussel detta spel är inget bekant och roligt, berättelse än så länge gillar jag det, trevlig konst och gameplay
Fina scenarier och berättelser.
Laddas inte efter valet av Google-konto. Bara att ladda hjulet...
Älskar grafiken, men jag får fortfarande lite friktion medan gubben rör sig, bara fixa det och det här spelet skulle vara det fantastiska
För kort. Men det är jättebra.
Absolut inte värt $6. Det är en söt historia, men dess klyscha. Det finns bättre sagospel där ute för samma pris. Det här spelet består av 10 % pussel ett barn kan lösa, 10 % berättelse du har hört förut i en annan konststil och 80 % genom att trycka på skärmen och vänta 5 minuter på att din karaktär ska röra sig. 2 stjärnor för söt konst och musik, men ett dåligt spel totalt sett.
Jag har inte ens ord för att säga hur mycket jag gillade det här spelet. Konsten och musiken är bara perfekt, ger en varm känsla, lugn och fridfull. Och även utan ord fängslade berättelsen mig, fick mig att gråta till och med. Vilket fantastiskt spel, jag förväntade mig inte att älska det så mycket som jag gjorde, wow.
Så enkelt och vackert. Enkelt spelande. Trevlig.
Den har fastnat och jag har sett flera genomgångar. Det borde vara lätt att ta sig förbi där jag är men spelet svarar inte riktigt.
Bra grafik men spelet är supertråkigt! Att flytta bergen är inte en särskilt rolig sak att göra
Old Man's Journey הרפתקאות osmr
Så vackert, så roligt! Så bra sätt att fördriva tiden. Det är så vackert och historien är så söt.
Fantastiska bilder, verkligen inspirerande konstverk. Visuellt ramar berättelsen in, OMG. WOW sinne blåst. Musik var också 5-stjärnigt Bra jobbat. Men historien var en 4-stjärnig, inte lika bra som den visuella. Wow wow wow
Det här är ett stilrent, genomtänkt spel med ett särskilt känslosamt slut, men det är något sviket av dess korta varaktighet och enkla pussel. Det är lite dyrt också; Jag hade förväntat mig en längre spelupplevelse. Men jag njöt av att spela det och fick runt en timme eller två från det.
Det här är mer en grafisk roman, men jag gillade den. Jag önskar bara att du kunde spela upp minnesscenerna, jag missade några av dem på grund av verkliga distraktioner.
Den är trevlig, vacker och ganska sentimental. Spelet är enkelt och inte särskilt underhållande. Ett fantastiskt spel att spela med ett barn eller att lära en äldre person hur man använder en pekskärm. Fåren är väldigt irriterande. Konstverk är vackert, och historien är trevlig.
Fungerade inte. Synd
Jag vet inte om det är tänkt att spelas upp och ner, men varje gång jag roterar min telefon så roterar skärmen tillbaka till att vara upp och ner. Jag kom inte ens förbi välkomstskärmen. Galaxy Note 10, Android ver. 11
Kul att leka, äventyr och gubb rörande berättelse.
Cooking World Crazy Diner Mama არკადული rpge
Fina bilder, bra musik, bra story, avslappnat spel. Dock blir spelet lite tråkigt i mitten på grund av bara en spelmekanism.
Jag älskar verkligen det här spelet, det visuella, musiken och alla små karaktärer gör det här spelet till något speciellt att komma ihåg och kontrollerna är roliga och uppfinningsrika
Inte svårt, men en söt tid att slösa äventyr. Utgångspunkten för spelet, om du vill kalla det ett spel, är det bara att gå från plats till plats och bara njuta av synen och ljuden. Det finns inget utmanande med det, men det är bara riktigt skönt och avkopplande. Musiken är njutbar, och landskapet är ganska trevligt, jag gillar det verkligen.
Jag njuter än så länge även om jag bara är halvvägs. Det är väldigt engagerande på grund av storyn jag älskar det faktum att det inte finns några ord bara en visuell storyline att följa, och jag vill bara fortsätta för att se vad som händer. Spelet är minimalt, så vissa skulle säga att det är tråkigt, men enligt min mening kompenserar handlingen, handmålad grafik och musik för det och jag njuter av det.
Berättelsemässigt var det förutsägbart (att något hände tidigare - det var en familjegrej - det är en i familjen) det är fortfarande fantastiskt. Men animerat sett älskar jag det väldigt mycket, jag gillar stilen, jag älskar allt med animationen, färgen, jag kan bokstavligen skärmdumpa varje bildruta i spelet om jag vill. det var en riktigt värd upplevelsen. Det var mer eller mindre en underhållande terräng, inte spektakulär men inte vanlig också det är allt. allt och allt var det ett fantastiskt spel! älskar det.
Historien är kort, men långt ifrån tråkig! Vacker natur och ett charmigt soundtrack går hand i hand när de hjälper till att berätta historien om en gammal mans liv. Det är lite pusselarbete inblandat, men om du rör dig i landskapet hittar du svaret. Jag önskar utvecklarna det bästa och hoppas att de skapar fler fantastiska spel!
Ett av de bästa spel jag har spelat!
Va aburrido tråkigt!
Så jag gillade spelet tills jag i fyra dagar fastnade upprepade gånger genom att gå igenom samma del av spelet eftersom jag antar att jag inte kommit tillräckligt långt för att det skulle lagra mina framsteg. Jag spelar inte längre, jag har slutfört den delen 6 gånger. Jag gör det inte igen.
Tråkigt, men visuellt vackert. Ingen förklaring, inga ord.
Enkelhet, roligt och underhållande. Bara för konststilen. Jag var tvungen att skaffa den.
Avkopplande spel med en trevlig historia och inga annonser. Inte särskilt utmanande och inte särskilt lång. Det är dock innovativt, och det finns tillräckligt med ny mekanik för att hålla den från att kännas repetitiv eller grinig. Det känns som att mycket omsorg lades ner i spelet eftersom det inte fanns några tekniska problem. Det tog mig en och en halv timmes lugn lek att slutföra spelet. Så om det känns som en rimlig tid för priset (eller om du har spelkortet), och du gillar äventyrspusselspel, så rekommenderar jag det!
Nicr story, snygg grafik, tråkig mekanik.
Jag fick det för 0,99 cent så jag känner att det var värt mina pengar. Inte det pusselspel jag hade förväntat mig, brist på det faktiskt. Det är visuellt vackert men repetitivt när det gäller spelet. Det är mer en historia än ett spel. Avkopplande musik/spelande får mig att somna mer än på stolskanten.
Jag önskar att jag hade provat demon innan köpet. Det här är det dummaste spelet jag någonsin har spelat.
Old Man's Journey Aventura aft
Spelet fungerade inte ens😠 Jag köpte det och när det laddas tar det mig bara tillbaka till min startsida, det är slöseri med tid. Köp det inte !!!!!!!!
Det är bara att berätta en historia det är en bra historia men är väldigt kort, spelet tog slut snabbt 😢
Njöt verkligen av detta spel. Nästan drömlikt och väldigt avkopplande med ett moraliskt budskap
Ett av de bästa spelen jag har spelat på länge. Musiken och animationerna hjälper till att skapa en personlig kontakt med spelet.
Boringgg. Det här är inget spel
Förlåt... Det fanns bara ingen historia eller ingen känsla för vad spelaren ska göra??? Jag tappade intresset för det här spelet efter 20 minuters spelande!
Old Man's Journey Aventura rtb
Grymt spel. Underbar grafik, vacker historia. Perfekt spel för damerna. Enda klagomålet är att spelet inte sparar den sista punkten där man spelade utan tvingar en att spela från början av det kapitel som du spelade senast.
Lugnt spel med en trevlig historia. Det är lite repetitivt mot slutet men det är allmänt roligt hela tiden.
Söt musik, en innerlig historia, och ändå utmanande ibland. Fem dollar kan ge dig samma latte som du har ätit varje morgon, eller så kan du skapa ett minne med det här spelet.